13 Mar 2011

happy bday to meeee... hehehe

fuhhhhhhhhhhhh........ dekat 2 minggu aku x hapdate blog... mesti ada yg tertunggu-tunggu kan entry baru aku.. hahah (perasan)... seminggu aku x hapdate sebab aku pg jalan sulawesi selatan/makassar... then lepas balik jakarta aku letih yang teramattt.. lepas tu time semangat mau buat entry baru datang, tiba2 result sem 5 yang x seberapa baik ataupun bolehlah dikatakan buruk keluar pulak... hohohoho.. tension lagi beberapa hari.. lebih2 lagi lepas kena ceramah oleh my bro.. hahaha... malam ni baru rasa tenang sket utk menaip..


apa yg best bulan mac... haha mestilah sebab bulan mac aku sambut besday. 09.03.1989 - 09.03.2011 .... 22 tahun aku hidup.. Alhamdulillah.. syukur ya Allah sebab engkau masih meminjamkan umur kepadaku untuk terus berjuang dalam hidup.. huhuhu... terima kasih yg teramat kepada yg wish besday ak, x kira lah yg kol aku, wisah kt fb, atau message. thank you very very very much la.... sayangggg kamuuu... hahaha... yg wish kat fb sorry lambat replay sebab aku kena block dari mengkomen selama beberapa hari...

selama 22 tahun hidup ni memang tersangat banyak pengalaman hidup yg sudah ditempuhi.. yg manis, yang pahit, yang masin, yang masam, yang sweet-sour.. tapi sepahit dan semasin apapun pengalaman yag dihadapi percayalah akhirnya pasti MANIS yg kita dapatkan... jadi hargailah setiap detik hidup kita... hehe..

genap 22 tahun umurku maksudnya genap 22 tahun jugak la ibuku meninggal dunia.. meninggal sebab melahirkan aku... huhuh... belum pun sempat aku bukak mata, apalagi memanggil namanya.. x sempat merasa kasih sayang seorang ibu.. (tapi aku bukan orang kurang kasih sayang ya..hehehe)...jadi kepada korang2 semua yg masih ada ibu tu hargailah mereka.. bersyukurlah anda masih ada ibu.. jgn jadi anak derhaka yeeee.............hehehe... semoga roh ibuku ditempatkan bersama orang2 yg beriman... aku akan buktikan pengorbananya melahirkan aku x sia2.. doakan aku berjaya ya kawan2... hehe..

isnin ni start sem baru.. yg menurut senior agak susah... hoho... harap2 dapat ditempuhi dengan baik.. lagi satu harap2 aku dapat group Pbl/tutorial yg ok dan best2.. sebab group ni bagi aku sangat membantu....... ok lah mau tidur dulu... hehe.. night semua..... muahhhhhhhh...

~~ kepada yg singgah belog aku tq... nanti aku singgah belog korang jugak ya....... sorry lambat sikit........hehe.. ~~

19 comments:

  1. happy birthday jawahir oii... dah tua dah hang noo.. smoga kau berjaya dlm hidup ko ek..amin..


    pg jenjalan rupenye.. mesti bes kan? aku baru berangan nak pg bali, sekali ade gempa la pulak.. kenselll

    ReplyDelete
  2. Happy bday ya bro..selalu sa drop by sini that day but tada update from yo jua..but u ra back...

    Ala result x oke ka..bah blajar lagi ya..ko buli bah tu..Chayoooooooo..jangan sedih..

    ReplyDelete
  3. dekat plak bday mu ngan aku.. hehe..
    anyway, hepi bday.. may Allah bless u always.. =)

    ReplyDelete
  4. heppi befday jawa!!! mga Allah sentisa bersama mu.. =))

    ReplyDelete
  5. Happy belated birthday mR.Manjuk..tlambat brpa hari dh cian.. Anyway, semoga ko punya perjalanan study di permudahkan. Mudah2n dpt graduate ngn cemerlang. amik teguran ko punya bro tu 'pembakar semangat'. k la..aLL tHe best for u.

    ReplyDelete
  6. weh.gatai ah jawahir.muahaha. heleh. result xgempak konon.cube banding ngan aku.uhuk !:(
    t kalu de soal pas pas kat blog eh.hahahahhahha

    ReplyDelete
  7. wah beneran mampir ke makassar yak??kapan??ma sapa?dalam rangka apa??hehehe banyak nanya nih soalnya belum lama ini sempat kesana juga

    oh iya hbd yak,..wish u all the best deh momi yg disurga juga pasti turut mendoakan :D

    ReplyDelete
  8. waa. senyap2 terus post birthday ah. haha. bah, selamat hari kelahiran ging! semoga sukses selalu. yeah!

    ReplyDelete
  9. jawahir, aku tag ko ye.. heee

    http://dakkcique.blogspot.com/2011/03/show-me-your-bff-contest.html

    ReplyDelete
  10. @Si DauN CeRi

    heheh... tq2 dayn ceri.. ko pun tua gak...hahaha... amin2..

    ko tag aku ek... haha.. tq2.. nanti aku buat..

    ReplyDelete
  11. @beaty
    beaty.. thnk u very the much la...hehehe.... result kurenggg sikit sem ni.. nda pa la.. semangattt..hehe

    ReplyDelete
  12. @Anne Nurain

    hehe.. iya.. 1 hari jak beza.. happy bday jugak la utk ko ya... hehehe

    ReplyDelete
  13. @N.A.M.N
    tq kuruk... happy bday utk kita bulan ni.. hehehe

    ReplyDelete
  14. @Dayang@IdaNg Juridawati

    tq kak idang... lambat bah sudah.. hahaha.... iya2 semangt ni mau kasi habis study cepat.. ceramah2 tu biasalah..haha

    ReplyDelete
  15. @Azie Azra

    haha.. reult x baik la azie... ko pun mesti ok gak kan... ko jgn risau.. ada past year aku kasi kat depan pintu ko..hehehe

    ReplyDelete
  16. @chiemood
    tq fir the wish.... semoga kita suksess kuliah... hehehe...

    ke makassar tanggal 3 maret kemaren.. sampai tanggal 7... asik jalan2 disana.. mau kesana lagi kalo ada kesempatan... hehehe

    ReplyDelete
  17. @.fadzmie.met.

    terima kasih banyak ging.. jarang2 sudah aku berblog ni.... sibuk konon... padahal pemalas.. haha

    ReplyDelete